Retouren

Bij Fryskmann streven we ernaar u een uitstekende service te bieden. Mocht er echter iets mis zijn met uw bestelling, of mocht u om een andere reden niet tevreden zijn, dan staan wij klaar om u te helpen.

1. Klachten

Als u een klacht heeft, kunt u ons dit laten weten via ons contactformulier, per e-mail op sales@fryskmann.nl, of telefonisch via 0418-745092. Vermeld altijd uw ordernummer en uw contactgegevens zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen. U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht van onze klantenservice.

2. Annuleren en Herroepingsrecht

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 werkdagen na aflevering te annuleren, zonder opgaaf van redenen. Wij raden u aan om uw annulering schriftelijk door te geven voor een correcte afhandeling.

Stuur de gekochte producten binnen 21 kalenderdagen terug naar Fryskmann (Langekamp 4A, 5306GV Brakel). Vergeet niet uw naam, adres en ordernummer te vermelden op de retourzending. De terugbetaling van het aankoopbedrag vindt zo snel mogelijk plaats, binnen 30 kalenderdagen. Meer informatie over het ontbinden van uw aankoop vindt u in onze Algemene Voorwaarden.

3. Retourzendingen

Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van producten voor uw eigen rekening zijn.

Wij vragen u om de producten, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en in de originele verpakking terug te sturen.
Vermeld bij het retourneren uw naam, adres en het nummer van de orderbevestiging. Hierdoor kunnen we uw bestelling traceren en de afhandeling zo efficiënt mogelijk laten verlopen.

Contact Opnemen

Telefoonnummer

Telefonisch bereikbaar van

Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 17:00 uur
Zaterdag, Zondag en feestdagen: niet bereikbaar