Klachten, annuleringen en retourzendingen

Klachten

Heeft u een klacht? Dan kunt u deze via ons contactformulier, e-mail (sales@leranti.nl), telefoon (0418-745092)  aan ons kenbaar maken. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer en uw  gegevens, zodat wij contact met u op kunnen nemen. U krijgt binnen 3 tot 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op de klacht van onze klantenservice.

Annuleringen – Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling zonder opgaaf van redenen binnen veertien werkdagen na aflevering te ontbinden. Deze ontbinding dient voor een correcte afhandeling bij voorkeur schriftelijk te geschieden. U dient de gekochte producten vervolgens binnen 21 kalenderdagen aan Leranti B.V. (Dorpsstraat 18b, 5308 KC Aalst) te retourneren. Vermeld bij uw retourzending duidelijk uw naam, adres en uw ordernummer (zie de orderbevestiging). Wij zullen u dan de door u betaalde koopprijs zo spoedig mogelijk (14 werkdagen) doch uiterlijk binnen 30 kalenderdagen terug betalen. Meer informatie over het ontbinden van uw aankoop treft u aan in de Algemene Voorwaarden op deze website.

Retourzendingen

De kosten van retournering van de producten aan Leranti B.V. komen voor rekening van de consument.

De producten dienen voor zover mogelijk en indien redelijkerwijs mogelijk onbeschadigd en in hun originele verpakking te worden geretourneerd.

Indien u producten retourneert, verzoeken wij u het nummer van de orderbevestiging en uw naam en adres aan ons door te geven, zodat wij de bestelling kunnen traceren en de zaak zo optimaal mogelijk en zonder onnodige vertragingen kunnen afhandelen.

Neem contact op

Email: sales@leranti.nl

Telefoonnummer: 0418-745092

Telefonisch bereikbaar van
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 17:00 uur
Zaterdag, Zondag en feestdagen: niet bereikbaar